Köszöntő

POSTED ON: 2014. szeptember 8., hétfő @ 8:25 | 0 comments


Sziasztok!
Kezdeném azzal, hogy hivatalosan is megnyitom az error nevezetű első (és remélem nem az utolsó) blogomat. Zöldfülű vagyok a blogger-ben – a hivatalos verzió szerint. A nem hivatalos szerint viszont már a második fiókomat nyitottam meg. Bizony, egyszer már itt voltam köztetek, aztán eltűntem (talán nem is olyan régen, de azért kicsit régen), és most megint itt vagyok. Tiszta lappal indítok, teljesen anonim vagyok, senki sem tudja, miket írtam ezelőtt, és miket nem, ezért tisztára fel vagyok dobva. Végre lemoshatom magamról az előző fanficeim „mocskát”, és írhatok kiteljesedett (haha, majdnem kiteljesedett) stílussal. Most már tudom, milyen stílusban szeretnék írni, i guess. Azért idő közben feltűnnek majd kakukktojások, amik nem igazán illenek majd az „imidzsemhez”, de azt hiszem nem is kell ilyen egyhangúnak lennie a blognak. Fő a sokszínűség emberek!
Többes számban beszélek hozzátok, de – hogy őszinte legyek – fogalmam sincs, van-e itt valaki rajtam kívül. A lényeg viszont, hogy optimista vagyok (amúgy nem), és elhiszem, hogy lesz pár olvasóm. Remélem azért tényleg lesz egy-két olyan bolond, és halálvágyó ember, aki olvas majd.
Folytatnám azzal, hogy ismertetem, miből fog állni a blog. Szóval (sokszor fogjátok tőlem olvasni, hogy „szóval”):


Ennyi lenne a blog tartalma. Nem szövögetek világmegváltó terveket, nem szeretném megváltoztatni a blogspot jól rendezett életét, és hierarchiáját, nem akarom romba dönteni mások álmát, és újakat fabrikálni nekik saját maguk helyett. Nem akarok élre törni, király-puccsot végrehajtani, és lázadást sem fogok szítani – esküszöm. Csak el akarom űzni az unalmamat, és talán mások unalmát is, és meg szeretném osztani az irományaimat másokkal, véleményeket szeretnék, s fejlődni akarok.
Ennyi lettem volna mára, vagy talán még este jövök egy első egypercessel, de ezt majd még meglátom.
Csók, Thea
 

♥ back up ♥ / Newer →