Nyuff ~ életjel, és please, help!

POSTED ON: 2014. szeptember 27., szombat @ 2:08 | 1 comments

Sziasztok!
Szóval itt lennék, épen és egészségesen (annyira azért nem), és új design-nal. Huh, szóval chat-ben érkezett egy olyasmi, hogy nem lehet kommentet írni, és ez így igaz, és hogy miért, azt én nem tudom, merthogy még próbálgatom a kódos design-megoldásokat, és azt hiszem, annyira nem vagyok benne béna, de ez a komment-kérdés nagyon kifogott rajtam. Szóval ha valaki esetleg tudná a megoldást az lenne olyan kedves, és aranyos, hogy megírja nekem e-mailban?c: A Rólam menüpontban a lap alján ott vannak az elérhetőségeim, így alapból az e-mail címem is, de azért leírom ide is: thea.ficart@gmail.com. Kétségbeesetten kiáltozom a megváltó segítségért, szóval please, help!
Egyébként pedig nem sokára jövök frissekkel, egy idézet csomaggal, egy szép verssel (na nem az enyémmel, hanem egy magyar, modern íróéval, akit annyira imádok, hogy huh, meg omg, és jaj, szóval azért teszem majd ki, hogy aki esetleg ne ismerné, az ismerje meg, mert tényleg nagyon...!). 
Apró bejegyzéssel jöttem, csakhogy tudjátok, hogy élek, és hogy... hát csakis ezért igazából. Szóval nem sokára jelentkezem, addig is írjatok nekem ask-on, e-mail-ben, és majd Tumblr-ön is, ha majd lesz, és megcsinálom - bár az utóbbin inkább kövessetek, ha tetszik majd.
Csók, Thea

← Older / ♥ back up ♥ / Newer →